Današnje tržište karakteriše velika dinamičnost.
Naš tim raspolaže svim relevantnim istraživanjima, analizama i bazama podataka. Različite alate i programe koristimo kao početni osnov za građenje uspešnih strategija komunikacije.
Na osnovu analize ciljne grupe i potreba potrošača, poznavanja medija i njihovog potencijala kao i analize konkurencije kreiramo najoptimalnije i najefikasnije planove oglašavanja za plasiranje reklamnih poruka. Pratimo realizaciju kampanje i blagovremeno reagujemo na sve promene i prilike kako bi se ostvarili zadati ciljevi kampanje.
Naše dugogodišnje iskustvo u saradnji sa medijima, klijentima obezbeđuje najbolje uslove za oglašavanje.
Pružamo uslugu planiranja i zakupa medija ka bilo kom digitalnom kanalu komunikacije. Kreiramo idealne strategije za vaš proizvod ili uslugu i ciljano je plasiramo kako bi ostvarili najviše za uloženi budzet.
Dobra agencija, mora klijentu da pruži, pre svega dobru marketinšku strategiju, a potom da mu obezbedi da uz najmanji utrošak para ostvari najveći impakt, odnosno, najveći benefit za svoj proizvod
Dobra agencija, mora klijentu da pruži, pre svega dobru marketinšku strategiju, a potom da mu obezbedi da uz najmanji utrošak para ostvari najveći impakt, odnosno, najveći benefit za svoj proizvod
Managing Director
Dobra agencija, mora klijentu da pruži, pre svega dobru marketinšku strategiju, a potom da mu obezbedi da uz najmanji utrošak para ostvari najveći impakt, odnosno, najveći benefit za svoj proizvod
Managing Director
Dobra agencija, mora klijentu da pruži, pre svega dobru marketinšku strategiju, a potom da mu obezbedi da uz najmanji utrošak para ostvari najveći impakt, odnosno, najveći benefit za svoj proizvod
Managing Director
Dobra agencija, mora klijentu da pruži, pre svega dobru marketinšku strategiju, a potom da mu obezbedi da uz najmanji utrošak para ostvari najveći impakt, odnosno, najveći benefit za svoj proizvod
Managing Director
Jasmina Stojanov
Managing Director